
2011 aranyköpések
"Ha Kimi úgy dönt, hogy visszatér, akkor a fő különbség számomra az
lesz, hogy futam utáni bulik kissé jobbak lesznek."
Palik beszólásai
- És mindkét jobb-első kereke hiányzik...
- Ez már a 73. kör, és a következő a 74. lesz.
- Ha megnézzük az első 4 helyezettet, az a legfeltűnőbb, hogy Alboreto csak az ötödik.
- Jean Alesi ötödik és hatodik.
- Csönd! Csönd! Nézd! Nézd! Ez egy Williams, és csak találgatni tudok, hogy Jaques Villeneuve az... biztosat nem mondhatok, mert nem látom innen. Szóval Villeneuve befejezi a ver... Hill az!!! Damon Hill kiesett az olasz nagydíjról.
- Schumacher még mindig a leggyorsabb ember a pályán, nem csak azért, mert ő vezet, hanem egyben övé a leggyorsabb kör is.
- Ez nem is 4 tized, ezt nézzék... ez maga Michael Schumacher!
- A Williams csapat már készül a kerékcserére, a kerék hűtőket éppen most veszik le...
- Szóval, tisztázzuk a helyzetet! A 19. kör után a következő az állas: David Coulthard vezet, de még nem jött ki kerékcserére, Mika Hakkinen az első, és ő sem cserélt még kereket.
- És Damon Hill jön be a boxba, igen, Damon Hill jön be a Williams boxba, és most Damon Hill bent van a boxban! Nem! Michael Schumacher az!
- Az idén a McLaren Achilles-sarka, és ezt akár szó szerint is érthetnénk, mert a sebváltóról van szó.
- Most pedig a francia Lafitte pont olyan közel van Surerhez, mint Surer Lafittehoz.
- Ismét csak bizonyítékot kapunk arra, hogy milyen fontos is az autó a Forma-1-ben.
- A 68. körben vagyunk, ezek szerint egy, két, há, négy, öt kör van hátra a versenyből.
- Nigel Mansell az utolsó, eltekintve attól az 5 embertől, aki még mögötte van.
- Ez ő. Panis a Prostban. Hosszú ideig Ligierként ismertük őket, mert ez volt a nevük.
- Az első három mind Escort, ami persze nem meglepő, mivel csak Escortok indultak.
- Ő pedig Gabriele Tarquini, aki már 33 Forma1-es csapatnak vezetett... szóval... nem vagyok biztos benne, hogy egyáltalán volt-e összesen 33 csapat, de az egész biztos, hogy Gabriele Tarquini nem szerepelt mindegyikben.
- Az európai versenyzők hamar megismerték a pályát, különösen az új-zélandi Paul Radisich.
- Coulthard motorjának hangjai sokkal inkább egy Zeppelinre, sem mint a Mercedesre emlékeztetnek.
- A versenyzőknek nagyon le kell lassítani ennél a 90 fokos, majdnem derékszögű kanyarnál.
- Montoya játszani akar... már jön is a kis homokozólapáttal...
- És Schuminak kigyulladt a benzintartálya! És fújják az oltóval! De jó neki!
- Időmérőn: és Webber már biztos csak az 5. lesz... és már jön is a célegyeneshez... nézzük csak... 0,132 ezred? Micsoda?! Hujujuujj, ez igen!
Murray Walker, angol forma-1 kommentátor aranyköpései
Mika Hakkinen a harmadik helyen hatalmas előnyt szerzett! ... Amikor hatalmasat mondok, az 1.5 másodpercet jelent.
- Mansell lelassított, már kíméli a kocsit. Ó, mégsem... Ez egy újabb körrekord volt...
- És a harmadik helyezett autó lekörözni készül a második helyezettet...
- És nézzék a lángnyelveket, amik Berger McLarenjének hátuljából csapnak fel... (Társkommentátor: - Murray, azok valójában nem lángnyelvek, hanem a hátsó lámpa fényei!)
- A baleset ellenére az autón nincsenek sérülések... leszámítva az autót magát.
- Az első öt helyet öt különböző autó foglalja el.
- A digitális órát azért nem láthatják, mert nincs is ott.
- Andrea de Cesaris... az ember, aki több nagydíjat nyert meg mint bárki más, anélkül, hogy tényleg megnyerte volna őket.
- Most az én szemeim kápráznak, vagy Senna Lotusa tényleg ilyen furcsa hangokat ad ki magából?
- Ez egy érdekes pálya mert itt nem csak emelkedők, de lejtők is vannak...
- Az előnye 6.9 másodperc. Csak a tényszerűség kedvéért, ez 7 másodperc alatt van.
- Alesi a második és Hill a második.
- Ez nem egészen kanyar, inkább egy egyenes.
Viccek
Bemegy a Forma-1 versenyző a McDonalds-ba.
- Mit kér uram? McRoyal-t? McChiken-t?
- McLaren-t!
Forma-1, Palik közvetít. Hakkinen épp most jön ki a bokszutcából.
- Látják? Ott van a tanksapka, mely tankolás után automatikusan lecsukódik. Mindjárt... mindjárt... mindjárt... Na... Csukódj már le!
Mark Webber a csapattársáról: "Sebastian azóta nem borotválkozott, amióta a Formula-1-ben van. Amit látnak, az egy hároméves szakáll."
Sebastien Buemi a szabadedzésen elszenvedett balesetéről: "Nagyon buta voltam, hogy megpróbáltam kormányozni a kerék nélküli autót, de reflex volt. Amikor megnéztem a videót, nem tudtam mire vélni a tettemet."
Norbert Haug a McLaren diadaláról: "Számunkra a második legkedvesebb győztes a McLaren."
Norbert Haug a McLaren diadaláról: "Számunkra a második legkedvesebb győztes a McLaren."
Nico Rosberg szintén egy sajtókonferencián: "Nem lehet, hogy egy kicsit sokat beszélünk Michaelről?"
Mark Webber a felfüggesztési problémákról: "Remek, hogy egyeseknek álmatlan éjszakáik voltak."
Sebastian Vettel a Red Bull trükkjéről: "Egy hatalmas emelőkar van az autómban, amit minden időmérő után állítgatok. Hogy ezt eddig miért nem vette senki észre?"
Az egyik pilóta a depóból: "Kína az egyetlen ország, ahol ha hot dogot kérsz, valóban azt is kapsz."
Egy közismert fogadóiroda vezetője: "Michael Schumacher nem egy rozsdás céltábla, amit le kell verni."
Nico Hülkenberg az autójáról: "A Williams jelenleg olyan, mint egy személyautó hóban és sárban."
Vettel reppel Hornerrel (lent)
Sebastian Vettel
Felipe Massa