2010 Egy relatíve gyenge kezdés után feltámadt a mezőnyt uraló RB6-os modellel, és miután négy futamot is nyert, a bajnokság élén kezdhette meg a nyári szünetet. Az utolsó állomáson bukta el a négyesélyes bajnokságot, miután csapata rossz taktikát választott, így végül csak a harmadik helyen végzett.
2009 Amilyen rosszul kezdődött, olyan jól ért véget számára az év. Egy kerékpárbalesetben eltörte lábát a télen, így nem tudott száz százalékosan felkészülni. Mindezek ellenére eddigi legjobb évadját teljesítette. A Német Nagydíjon megszerezte élete első pole pozícióját, és futamgyőzelmét. Bár bajnoki esélyei az olasz és szingapúri kiesés miatt elszálltak, ismét felállhatott a dobogó legmagasabb fokára Brazíliában. A negyedik helyett végzett a bajnokságban.
2008 Folyamatos pontszerzővé lépett elő. Az időmérőkön szokáshoz híven brillírozott, és megszerezte csapata első első soros rajthelyezését Silverstone-ban. Összesen 21 pontot szerzett, amivel a 11. helyen végzett.
2007 A Red Bull gyenge megbízhatósága miatt szenvedett. Bár az időmérőn rendre jól teljesített, a rajthelyezéseit nem tudta pontokra váltani. Egyszer állhatott fel a dobogóra, amikor a harmadik lett a Nürburgringen. Tíz pontjával a 17. helyen zárta az évet.
2006 Egy újabb nehéz év következett. Többször esett ki, mint ahányszor be tudta fejezni a versenyt. Senki nem lepődött meg, hogy az év végén szerződést kötött a Red Bull Racinggel, amelyben már akkor látszott, hogy hatalmas a potenciál.
2005 A Williams gyengélkedése miatt nem tudott maradandót alkotni. Az időmérőkön jól teljesített, hétszer sikerült az első ötből indulnia, azonban a versenyen nem tudta tartani a tempót ellenfeleivel. Egyszer állhatott fel a dobogóra, egy harmadik hellyel Monacóban.
2004 Nagyon nehéz szezon következett számára, a Jaguar utolsó f1-es évében. A csúcspont akkor volt, mikor a második helyről indulhatott Malajziában, egyébként csak hét pontot szerzett. Leszerződött a Williams istállóhoz a következő idényre.
2003 A Jaguar istállóhoz szerződött, ahol tovább folytatta menetelését. Brazíliában és Magyarországon is a harmadik helyre kvalifikálta magát, és egy híján az összes pontot ő szerezte csapatának, mellyel a nyolcadik lett a bajnokságban.
2002 A Minardi versenyzőjeként bemutatkozott az F1-ben, ahol azonnal mély benyomást tett az emberekre, hiszen első versenyén az előkelő ötödik helyen végzett, mellyel pontot is szerzett. A szezon hátralévő részében is egyenletes és jó teljesítményt nyújtott hazai közönsége előtt Melbourne-ben.
2001 Egy hellyel előrébb került, és a második lett a Formula 3000-ben, miközben sikerült szerződést kötnie a Benetton forma-1-es alakulattal, ahol a tesztpilótai feladatokat látta el.
2000 Az Eurobet Arrwos csapattal a harmadik helyen végzett az FIA Nemzetközi Formula 3000 bajnokságban.
1999 A Mercedes AMG színeiben részt vett a Le Mans-i 24 órás versenyen. A csapat azonban visszavonulót fújt, miután előjött egy igen komoly aerodinamikai probléma.
1998 Bernard Schneider csapattársaként a FIA GT bajnokságban versenyzett, aki öt győzelmével a második lett az összetettben.
1996 A második helyen végzett a Brit Formula Ford bajnokságban.